זר מתוק ושוקולד

זר מתוק

 האם אתם עוד זוכרים את הימים הרחוקים בהם כשהיינו רוצים לשמח אהובים רחוקים הייתה ניצבת בפנינו משימה בלתי אפשרית? אנחנו מדברים על התקופה שבה אם היינו למשל רוצים להביא לאימא שלנו פרחים לכבוד יום האם או להפתיע את ההורים עם זר פרחים מהודר בשילוב של בונבוניירה משובחת, היינו צריכים לפנות את סדר היום העמוס שלנו, לנסוע לחנות הפרחים, לעבור בחנות השוקולד ולאחר מכן לכוון את הרכב לכיוון הבית של ההורים. מעבר לכך, היינו צריכים גם לפנות זמן לביקור של יותר משעה כי כמו שאימא אומרת: "מתחת לשעה זה לא באמת נחשב לביקור"...

 תודה לאל על המצאת האינטרנט

אותם ימים כבר נחשבים לנחלת העבר, כיוון שהיום ניתן להזמין ללא שום בעיה משלוח פרחים בצורה מקוונת מבלי להחליף ולו מילה אחת עם המוכרים בחנות. כל מה שצריך זה מחשב, חיבור לאינטרנט, כרטיס אשראי והרבה מצב רוח טוב ואת השאר כבר יעשו אנשי המקצוע בעברו השני של הקו. אבל אם בא לכם להפתיע באמת, כיוון שהיום זרי פרחים שכבודם במקומו מונח כבר לא באמת מפתיעים, הגיע הזמן לגלות את העולם המתוק של משלוחי שוקולד. כן, קראתם נכון – היום ניתן לעצב זרים מתוקים במיוחד שבמקום פרחים, שזורים בהם שוקולדים איכותיים. אם יצא לכם לשמוע בעבר על זר שהיה כל כך יפה עד שהתחשק לאכול אותו, הרי שהיום כבר לא מדובר על דימוי. את הזרים המתוקים ניתן ואף רצוי ביותר לאכול בתאווה. ההנאה מובטחת.

 לאילו אירועים מתאים לשלוח זר מתוק במיוחד?

משלוח זר מתוק יכול להתאים למגוון רחב של אירועים. כמו כן, לא תמיד מדובר בהכרח על זר. עסקים רבים מציעים היום את האפשרות של משלוח אגרטל יוקרתי מלא בשוקולדים שמתאים בהחלט למשלוח ליום נישואין או ליום הולדת. לאגרטל ניתן כמובן לצרף ברכה אישית או אפילו בקבוק יין טוב. כמו כן ניתן לשלוח היום זרי פרחים חגיגיים שמתאימים לחגי ומועדי ישראל ולשלב בהם מוטיבים שקשורים לחג, כמו למשל חבילת מצות ואגוזי מלך לכבוד פסח או למשל זרי שוקולד ופירות יבשים לכבוד ט"ו בשבט. מעבר לכך ישנם היום זרי שוקולד מופלאים שמשולבים בשמיכת תינוק מפנקת, גרביים לתינוק, כפפות או בקבוק מלא בשוקולדים שמיועדים למשלוח עבור האישה שזה עתה ילדה, זרים מתוקים משולבים בוורדים לכבוד יום הנישואין ועוד. דבר אחד בטוח – אין מתוק מזה.