זרי אבל או גלגלי אבל

זר אבל הרצליה ומשלוחי פרחים ללוויה

משלוחי פרחים נחשבו מאז ומתמיד, כמבע סמלי בתרבות האנושית, עבור אירוע מסוים, עוצמתי יותר או עוצמתי פחות. במיוחד נכון הדבר כאשר מדובר על מנהגי אבלות, אשר הבעת הרגש והתמיכה הסמלית בהם, יכולים לעור הן למתאבל והן לקרובים אליו. משלוח זר אבל מסמל השתתפות בצער המשפחה והבעת תנחומים ראויה וכאשר בוחרים לעשות זאת, חשוב לדעת לשלוח זר אבל מתאים באופיו לאירוע שכזה.

מה הם זרי אבל?

זרי אבל הם למעשה זרי פרחים השזורים באופן מהוגן, מכובד ואצילי, בשונה מזרים הנשזרים לאירועים אחרים. זרי האבל יכילו תפרחת מלאה ועשירה, לא צבעונית מידי ויעוצבו בצורה מהודקת, אשר תכבד את הסיטואציה המורכבת. כמו כן, זרי האבל ימוקמו בדרך כלל בבית במהלך השבעה וכל כן, סוגי הפרחים יהיו כאלו שיחזיקו מעמד בסביבה ביתית לאורך ימים.

מתי מקובל לשלוח זרי אבל?

בשונה ממשלוח פרחים ללוויה, מקובל לשלוח זרי אבל אל בית המנוח במהלך השבעה או זמן קצר לאחר הפטירה. את זרי האבל מקובל להביא באופן אישי, אך משלוח זר שכזה על ידי חנות פרחים, מהווה אמצעי יעיל למי שנבצר ממנו להגיע. כמו כן, ניתן להוסיף אל הזר כיתוב אישי המביע תנחומים ולבקש מחנות הפרחים להשתמש בפרחים מסוימים שיש להם קשר אל הנפטר וקרוביו, באם ידוע על כזה.   

גלגלי אבל ומשלוחי פרחים ללוויה

משלוחי פרחים ללוויה שונים ממשלוחי זרי אבל במהותם ובמראה שלהם ובעוד שזרי אבל מביעים תמיכה אישית, גלגלי אבל יביעו תמיכה מגוף מסוים, אשר היה קשור לנפטר. באופן זה, מקום העבודה של הנפטר יכול להביע תנחומים כגוף ולא כאדם פרטי, מה שנחשב כראוי ומכבד את הסיטואציה, או כל גוף ציבורי אחר, אליו הנפטר היה מקושר.

בשונה מזר אבל, גלגל אבל יהיה מורכב משזירה מקצועית וצבעונית בצורת גלגל, שמורכבת מסוגים אחדים של פרחים. הפרחים שמיועדים לזרי אבל הם בדרך כלל גרברות וחרציות, אליהן מתווספת צמחייה ירוקה והם נשזרים אל תוך גלגל קש. במרכז הגלגל מקובל להוסיף סרט עם כיתוב, המביע את התנחומים ואת שמו של הגוף המעניק את גלגל האבל. כמו כן, את משלוחי הפרחים ללוויה נהוג לבצע במשלוח ורוב חנויות הפרחים אכן מעניקות שירותים של

ניתן להזמין זרי אבל או גלגלי אבל בחנות שלנו בהלוויות או טקסי זיכרון.משלוחי גלגלי אבל ללוויה.